Thursday 17 June 2010

Kesan Sekolah-Sekolah Jenis Haram Pada Pembiakan Generasi Sundal Masyarakat

Pengenalan



Ingatkah lagi pada si bangsat anak zina dubur Wee Meng Chee yang memperolok lagu Negaraku dan laungan azan dalam lagu rap bodoh bahasa cina? Setelah mendapat reaksi amarah termasuk seruan digugurkan kerakyatannya, si pondan itu terus kendur selaput skrotumnya lantas mengulum zakar-zakar bernanah para pemerintah agar dirinya tidak dihukum. Di kala itu muncul pula gerombolan cina chauvinis dan melayu bergincu liberal bergandingan bersama pak-pak lebai jumud tampil mempertahankan si bangsat rasis Meng Chee. Nah sekarang, si bangsat itu sudah pulang ke tanahair dan masih menghasilkan irama sumbang. Tetapi pengkhianatannya pada negara terutamanya sikap perkaumannya, bagai telah dilupakan.


Sundal-Sundal Masyarakat


Si pukimak Wee Meng Chee adalah satu menifestasi gejala jijik berlendir yang semakin berleluasa di dalam masyarakat. Ia lahir dari gejala perkembangan sekolah-sekolah jenis haram vernakular. Produk-produk kilang-kilang haram ini rata-ratanya tiada keyakinan diri untuk bercampur antara kaum, dek kebodohan mereka dalam berbahasa kebangsaan DAN gagal sama sekali dalam komunikasi bahasa Inggeris. Kebahlolan ganda dua ini menjadikan mereka terpinggir dari masyarakat arus kebangsaan dan hanya mampu hidup dalam lingkungan kandang bertakung najis mughallazah yang mereka sendiri dirikan. Kecacatan intelektual kudis-kudis kelentit ini diberatkan lagi oleh sistem pembelajaran di sekolah-sekolah jenis haram ini yang berdasarkan ingatan semata-mata (rote-learning), lantas membiakkan tenaga manusia yang tak punya keupayaan minda untuk mencipta idea asli. Lihat sajalah negara kiblat mereka di mana industri barang tiruan bernilai berbillion dollar dan direstui oleh kerajaan mereka sendiri.

Kecacatan akademik yang dibentuk oleh kilang-kilang jenis haram ini menjadikan produk-produknya tidak laku, ibarat pelacur yang datang bulan. Lantaran memiliki sijil persekolahan yang diragui kualitinya, zuriat pendatang ini bukan saja tak diterima melanjutkan pelajaran di dalam negara malahan ke negara-negara Barat, kecuali ke negara kiblat mereka iaitu hanyalah China dan Taiwan. Sebahagian besar mereka yang terlebih bengap lalu gagal dalam persekolahan akan diserapkan sebagai tenaga buruh murahan dalam skim penipuan gores-dan-menang, sendiket barang tiruan, sendiket Ah Long, pelacuran, penyeludupan manusia, penerokaan tanah haram, pencurian pasir dan balak, perjudian, kongsi gelap dan pelbagai lagi industri najis berat negara.

Akibat kurangnya pendidikan, produk sekolah-sekolah jenis haram ini kebiasaannya hidup di bawah garis kemiskinan bandar. Lantaran kemelaratan inilah mereka mengambil jalan mudah menyalahkan nasib mereka pada polisi-polisi kerajaan yang kononnya mendiskriminasikan mereka. Walhal tindakan kerajaan-lah yang membenarkan keturunan pendatang hina-dina ini mendirikan sekolah-sekolah jenis haram yang amat mereka banggakan, walaupun ia bertentangan Perlembagaan negara. Tegas pukimak-pukimak ini, mutu pendidikannya yang lebih baik berbanding di sekolah kebangsaan. Ironis sekali, masakan graduan sistem pendidikan yang berkualiti terpaksa bekerja mengulum zakar dan diliwat di pusat-pusat spa dan karaoke yang semakin berkembang biak industrinya sejak pemerintahan DAPigs? Mana pelajar-pelajar cemerlang dari sekolah-sekolah jenis haram ini? Saban tahun hanya pelajar Bumiputera yang memenuhi carta senarai pelajar terbaik negara. Mana meritokrasi dan kesaksamaan yang mereka canangkan, apabila sukatan pelajaran yang digunakan di kilang-kilang haram mereka adalah berlainan dan lebih mudah berbanding di sekolah kebangsaan? Sudahlah mudah, tak pandai-pandai pula! Jelaslah bahawa kehebatan kilang-kilang haram mereka hanyalah satu mitos syok sendiri yang lahir dari khayalan akibat menyedut asap colok secara berlebihan.


Kilang Haram Bantuan Kerajaan

Perkembangan kilang-kilang jenis haram ini semakin menjadi-jadi bila tiba musim pilihanraya. Para politikus yang hanya tahu melacurkan diri mengorbankan prinsip demi mengaut undi dengan selambanya menabur jutaan ringgit pada kilang-kilang haram ini. Apakah rasionalnya, wahai pelacur musibat, kilang-kilang haram yang bertentangan dengan Undang-Undang Tertinggi negara ini diberi biayaan kerajaan? Apa faedahnya pada masyarakat umum bebilang bangsa? Mana ada negara lain di dunia yang mengenepikan bahasa kebangsaannya dalam sistem pendidikannya, walaupun terdiri dari pelbagai kaum? Dan yang paling penting, wahai pelacur pembiak kudis masyarakat, adakah kaedah beli undi ini berjaya menarik undi mereka? Hanya yang dunggu lagi lurus bendul sahaja akan beranggapan puak-puak subversif anti-nasional ini tahu mengenang budi. Hakikatnya kudis-kudis dubur ini takkan berasa merasa cukup dan puas. Ini terbukti oleh kekalahan BN di pilihanraya kecil Sibu walaupun setelah BN merompak RM 15 juta ringgit wang rakyat untuk dihanguskan dalam kilang-kilang haram mereka. Apa perlu dibiaya kilang-kilang haram yang sudah lengkap berkemudahan untuk hanya melahirkan sundal-sundal masyarakat, walhal sekolah-sekolah kebangsaan yang uzur di pedalaman lebih memerlukan dana?


Pakatan Peliwat Negara


Politikus biseksual dari pakatan pembangkang juga tak boleh diharapkan dalam menghapuskan kudis-kudis masyarakat ini. Manakan tidak, ceramah-ceramah mereka dipenuhi dengan hasutan perkauman dan caci-maki tanpa sebarang pelan konkrit pembangunan negara jika mereka berkuasa. Ujar bajingan-bajingan ini, kilang-kilang haram jenis vernakular wajar diteruskan agar budaya pendatang terus terpelihara. Namun begitu wahai peliwat tegar, ibarat zakar menjolok ke dubur, begitulah juga tidak kenanya meletakkan pembelajaran budaya di sekolah-sekolah. Sekolah bukan tempat untuk mempelajari budaya. Sekolah bukan fungsinya mengajar tarian naga, menganyam ketupat atau mengangkat kavadi. Tanggungjawab memastikan kesinambungan budaya sesebuah komuniti letaknya di rumah, bukan di tangan penjawat awam. Fungsi sekolah adalah untuk membina dan menjaga kepentingan negara dengan memastikan rakyat memiliki kemahiran dan pengetahuan asas (3-M, Sejarah Negara, Agama, Sains, Bahasa, dsb) , bukannya menjadi pakar-pakar budaya. Pukimak.

Sang sesumpah putar alam ini juga sering mengulang retorik bodoh lagi basi, bahawa status bahasa Melayu sebagai bahasa rasmi akan dimartabatkan tanpa menolak kepentingan bahasa lain. Dinobatkan bagaimana, wahai pukimak anak haram? Sedangkan ceramah yang kau sampaikan pun dalam pelat bahasa cina apabila berceramah di kawasan cina; mengapa tak gunakan bahasa Melayu baku yang dikau wahai hipokrit biseksual, popularkan semasa dalam kerajaan dulu? Mana rrrrrrrrrrrohhhhh perjuangan kebangsaan? Adakah ini kerana kau pun mengerti bahawa bahasa rasmi negara memang masih lagi tidak difahami oleh keturunan pendatang-pendatang ini walaupun setelah sekian lama berstatus rakyat? Jadi di depan kau berpelat cina, tapi di belakang kau konon memperjuang Bahasa Kebangsaan? Sungguh kusut masai lagi bercanggah dasar-dasar Pakatan Peliwat, ibarat serabainya bulu puki Eli Wong kaki bogel.




Pusat Perkembangan Budaya Sundal


Namun begitu, jika dituruti hujah baghal mereka bahawa sekolah adalah pusat perkembangan budaya, maka adil sangatlah bagi masyarakat meletakkan label yang sesuai pada budaya mereka berdasarkan pada mutu bangsat-bangsat graduan kilang-kilang haram berkenaan dan para penyokong sistem pendidikan haram ini. Jika dilihat pada Wee Meng Chee yang telah mendapat pendidikan rendah dan menengah di sekolah-sekolah jenis haram ini, maka label-label berikut boleh dilekatkan pada binatang-binatang yang sejenis dengan pukimak berkenaan:

1 - Anti Negara.

Ini terbukti dengan perbuatan haiwan terlaknat Meng Chee yang mempersendakan asas-asas kenegaraan dalam lagu sumbangnya. Rata-rata pukimak sekaum dengannya juga tiada rasa patriotik, lantas bertindak mencerca negara di luar negara, seperti tindakan bangsat-bangsat pendatang haram di UK ini yang mengoyak passport Malaysia dan menyebar fitnah keji terhadap negara. Anehnya anak-anak zina berkenaan apabila berhijrah tidak pula menuntut pembinaan sekolah vernakular di sana.

2- Ekstremis Perkauman.

Seseorang hanya perlu pergi ke laman komen pembaca di Malaysia Today, Lim Kit Siang, Malaysiakini, Malaysian Insider, termasuk Facebook dan pelbagai media alternatif yang kononnya "bebas", untuk melihat betapa menebalnya sikap perkauman mereka. Kebanyakan media berkenaan merupakan lombong najis minda yang dipenuhi komen-komen menghasut dan mengeji kaum Melayu dan agama Islam tanpa ada sebarang fakta sahih untuk membuktikan kebenaran.

3- Bodoh Komunikasi Bahasa Inggeris, Bebal Bahasa Melayu.

Lagi sekali, hanya perlu pergi ke laman
Malaysia Today, Lim Kit Siang, Malaysiakini dan Malaysian Insider untuk melihat kebodohan mereka berbahasa. Kesalahan tatabahasa dan susunan ayat amat mirip pada tabiat pukimak-pukimak yang bertahun diternak dalam kilang-kilang haram jenis vernakular.

4- Suka Menciplak, Mencuri dan Menipu

Umum tahu bangsat-bangsat ini tidak erti makna "harta intelek". Lantaran itu merekalah yang menjadi penjana ekonomi haram melalui penjualan barangan tiruan. Perangai pukimak anak haram beginilah yang mematahkan usaha kerajaan membentuk ekonomi berasaskan pengetahuan
(knowledge-economy) dan bernilai tinggi. Ini kerana segala apa teknologi dan kemahiran baru yang dihasilkan oleh penyelidikan selama bertahun dan menelan pelaburan besar, akan selamba dicuri dan ditiru oleh kaum terlaknat yang tak punya intelek ini.

5- Rendah Moral, Biadab dan Pengotor

Kebanyakan pelanggan dan pekerja di rumah-rumah pelacuran yang dijenamakan sebagai "spa kesihatan" adalah terdiri dari mereka. Badigol-badigol ini juga yang sering memotong barisan semasa beratur, memberi dan menerima rasuah, meludah dan membuang sampah ikut suka hati pukimakbapak mereka, memandu secara berbahaya, kurang ajar dan umumnya tiada adab sopan serta tata tertib.

6- Suka Mendera Manusia Lain

Penderaan orang gaji warga Indonesia yang dilakukan oleh binatang-binatang ini pernah menjejaskan hubungan baik antara kedua negara rumpun Melayu ini. Cina pukimak punya pasal, satu negara dibenci dan dimusuhi. Juga sedikit masa dahulu negara dikejutkan dengan teknik ekstrim para pemeras ugut Ah Long dengan merantai dan mengurung mangsa-mangsanya. Kesemua ini merupakan bukti sahih masalah psikologi yang menular di kalangan bangsat-bangsat najis masyarakat ini.


Hentikan Kesan Jangkitan Sundal-Sundal Masyarakat!

Jelaslah bahawa kewujudan sekolah-sekolah jenis haram mengakibatkan kos yang tinggi dari segi kewangan negara dan pelbagai kesan sosial yang buruk. Kos pemulihan yang tinggi akan bakal ditanggung oleh generasi masa hadapan sekiranya kudis-kudis ini terus dibiarkan. Semakin lama ia dibiarkan menular, semakin sukar nanah kesan jangkitan sundal-sundal ini diubati, dan semakin mara Malaysia ke arah polarisasi kaum yang tenat. Retorik bangang lagi basi
"Unity Through Diversity" yang disering dilaung oleh pelacur-pelacur politik tidak boleh diaplikasikan pada pukimak-pukimak ini dan pada kepentingan strategik negara, iaitu sistem pendidikan!




5 comments:

  1. Gua sokong apa yang lu ckp bro... Pukimak nilah perosak negara.. Memang aku suka bahasa yg ko pakai ni sebab tiada lagi bahasa yang sesuai untuk puki-puki haram yg tak basuh tu.

    Anti Cina

    ReplyDelete
  2. I salute you my brother..agaknya munkin kah kita dapat pemimpin Melayu macam saudara..adakah semangat membara ini akan layu dirasuk kebendaan setelah dipilih..adakah semangat saudara sehaluan dengan perjuangan perkasa..

    ReplyDelete
  3. salute you bro, bangsa ni dah makin melampau, xde adab, kurang ajar yg diaorg tau duit3... apa nak jadi dgn M'sia dia orang lansung tak peduli, dah kaya nak kaya lagi, Bangsa ni engkau beri gunung pun tak akan puas hati...

    ReplyDelete
  4. Terima kasih atas komen2 saudara. Mari sama2 kita jaga tanahair kita dan tentang tuntutan2 tak munasabah puak2 subversif lancau ayam ini. Ayuh kita hebahkan kesedaran ini pada yang tak ambil pusing dan pada yang masih belum celik.

    ReplyDelete
  5. Kita buang kerakyatan jer pengkianat pengkianat negara kita tercinta bermula dengan al juburi dan di ikuti dengan si wee laknatullah tu aka nama wee budak cina muar yang konon nya bila letrik di bandar muar teganggu dia telah pergi ke TNB muar dan maki maki pekerja dan TNB dan juga kerajaan didalam rakaman youtube dia maka saya sarankan untuk dia jangan lagi di lindung olih pornstar soi lek dan di buang kerayatan nya juga. Pendekata kita tak perlu rakyat macam dia.

    ReplyDelete